May 13, 2009

mak yang best... hehehe




Baju kurung moden tgn botol... Aku suke baju ni.... hehehe=) best3.. mak telah berjaya menyiapkannya dlm mase 4hari AJE. Terer kan mak kami.. baju ni 1st time pakai mse gi kenduri kwn kawen kt kundang, tu yg sje amik gmbr n m'upload kan nye ke dlm blog ni utk dikongsi ttg hasil kerja tgn mak kami... mak.....lps ni buatkan lagi bj cmni ek(",) Kpd kakak2 ku...jgn marah klu sy ptg jln u all utk buat baju nih.... hihi

2 comments:

R-yu said...

Mak mmg best oooo...baju ayu yg dah terbengkalai sejak dalam pantang lg tu pn dah siap..next week nak pakai la.....ko la wa keja asyik potong line jer.....

Zima Yusoff said...

baju aku pun.... mak, biler no. nak naik ek?