October 5, 2009

Pertunangan Maria & Fairuz


Alhamdulillah Mama Maria dah selamat di tunangkan ngan Mohd Fairuz bin Tulus....he..
Cam tak caya kan...Alhamdulillah semua nyer berjalan lancar..cuaca pn menyebelahi..redup jer sampai selesai. Ramai yang turut sama membantu memeriahkan majlis, sumbangati n tenaga amat la dihargai....
Maria nmpk berseri2 ngan busana pink + purple dari Butik Kak Siti, Bangi n mendapat sentuhan jurusolek artis yg glamer tu.."Erin Sue". Rombongan lelaki serba hijau tiba lpas Zuhur.
Mcm biasa Chef tetap kami Kak Darina masak yang sedap2 jer..mmg tak cukup la....Keadaan khemah diselenggara dgn baik oleh En Syam dan Konco2 nyer. Abg n kak Daa mmg penat memerah keringat membantu la. Majlis selesai sebelom pkul 4ptg.....Semuanya teratur jer..blom mlm lg...tp dah siap kemas 50% la...tggl nk kemas skit2 jer lg. Tahniah kepada Mam N Feruz. Selamat membuat persediaan plak yer. Geng...apa lagi...kita pn kena la bersiap sedia jugak nmpak nya ni......hehehehe..
Pelamin ciptaan Wawa, Ayu n Zima....Terima kasih Opah sebab pinjamkan barang2 ni yer...best!!

2 comments:

Fizlynn said...

Congratulations to cik mam...

Maria said...

tima kasih...