November 12, 2007

UNGU - Andai ku tahu

Lagu dakwah yang memberi aku seribu keinsafan....hayatilah!




Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umurku…

Andai ku tahu…
Kapan tiba masaku…
Ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…

Andai ku tahu…
Malaikatmu kan menjemputku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…

Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…
Aku manusia yang takut neraka…
Namun aku juga tak pantas disurga…

Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…
Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…

1 comment:

Ayu Yusoff said...

Mmg insaf.....kalau dengan lirik lagu ni ada terdetik hati utk insaf, sedarlah itu gerak dari Allah yg memberi ruang dan peluang pada kita utk insaf dan TAUBAT. Itu tandanya Allah masih sayangkan kita dan mahu kita bertaubat pada nya. masih kasih Allah pada kita dgn tidak terus membuta kan hati kita sampai ajal. Istiqomah. Tinggalkan laranganNya...jauh kan diri dari sebanrang unsur yg membawa kita pada api Neraka.Jika perlukan bantuan dan sokongan, minta la.....with wide arm open...luv U....